środa, 13 czerwca 2012

Spin Tires czyli rozruszajmy koła swe

Odchodząc trochę od narzekania "czystego lamentu" tym razem przedstawiam demo Spin Tires:



A dlaczego odchodząc? Bo gra jest fajna... inna, w pewnym stopniu ciekawa :) A i ja nie mam ochoty ciągle narzekać na gry, w które gram - bo co za radość z grania w coś co sprawia, że człowiek dostaje apopleksji w każdej minucie gry, bo każdy element sprawia, że słowa takie jak: "K**", "Ja p**" itp... same cisną się na usta? No właśnie żadna radość :P Toteż czysty lament przemienia się w takie subiektywno-krytyczne spojrzenie z przymrużeniem oka..

Co do samej gry to jest to jedno z demek przygotowanych na konkurs Level Up 2011 (więcej materiałów z innych gier z konkursu już wkrótce) - co ciekawe gra ta odbija się w konkursie już od 2009 roku (zdobyła wtedy nawet II pozycję w "Best Game Optimized for Intel® Graphics" i I lokatę w kategorii "Best Threaded Game")... więc ja wielkiej nadziei na jej rychłe ukończenie nie mam, jednak jest to bardzo ciekawy pokaz tego, co można robić z obecną technologią.

Na koniec strona producenta z której można pobrać demko: http://www.oovee.co.uk/games/upcoming-games/spin-tires/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz