czwartek, 17 maja 2012

ile warte są dzisiaj gry?

Tytułowe pytanie nie pojawiło się tak całkiem bez sensu i bez przyczyny... bo przyczyną jest sklep REAL z Krakowa... a dokładniej REAL z ul. Bora-Komorowskiego... dlaczego? Cóż, tak oto odwiedzając dziś ten przybytek rozpusty i kapitalizmu natknąłem się na promocję, której nawet teraz nie potrafię ogarnąć... dlaczego?.. hmm....

Powiedzmy sobie wprost - zakupiłem 3 gry:
  • UFO Afterlight - bitwa o Marsa
  • Pathologic
  • Hearts of Iron II - Platynowa Edycja

dodam, że na tej ostatniej pozycji była nawet naklejka informująca, że gra kosztuje 24.90 złotych polskich nowych....
Koszt wszystkich zaś wg Ceneo kształtuje się następująco:
  • UFO Afterlight - bitwa o Marsa - 22.14 (link)
  • Pathologic - 34.44 (link)
  • Hearts of Iron II - Platynowa Edycja - od 12.90 (link)
 Tymczasem borem lasem za całość zapłaciłem... 5 zł.. słownie PIĘĆ złotych... po 2zł za UFO i Hearts i złotóweczkę za Pathologic... Nie wierzycie?.... no to spójrzcie na lewo...

Tak oto uświadczyłem patologii... ja nie wiem dlaczego REAL tak robi... może po prostu nie ma już miejsca na magazynie czy coś tam... wiem jednak, że sprzedaż takich gier za taką cenę jest śmieszna, by nie rzec żałosna... Swoją drogą na Steam UFO jest dostępne za 9.99 euro (link) więc na pewno nie chodzi o to, że te gry są tak stare, że nikt ich nie chce kupować. To jest po prostu jakiś dziwny zabieg logistyczno-marketingowy, który ogromnie poprawił mi humor, a który sprawił, że sklep minimalnie pokrył koszty kupna produktu.... No ale nie powiem brakuje mi czasów "gier za 5zł".... ale jeśli ma przyjść czas gier za 1 lub 2 zł to powiem wam, że mogę żyć w tym kraju.... cóż takich promocji sobie i wam życzę :D A dla osoby, która taką cenę w tym REALu ustawiła wielkie brawa :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz