niedziela, 26 sierpnia 2012

100 filmików na Youtube

Co prawda filmik ten na Youtube już jakiś czas temu wrzuciłem.. ale oczywiście jak zwykle zapomniałem go również tutaj wrzucić :) W zasadzie nie tyle zapomniałem, co nie byłem pewien w jakie słowa ubrać to wydarzenie (jestem trochę wyjałowiony pod względem kreatywności w tym zakresie z racji tworzenia ambitnego stosów słów do swojej pracy magisterskiej %.%). Skąd pomysł na taki, w zasadzie pierwszy audiolog w moim wykonaniu (tło wizualne ma się nijak do tego o czym rozprawiam.. ot cytując użytkownika mmaciek163 "rozkurwiam klocki")? Cóż miałem jakąś taką ochotę przemożną podzielenia się ze światem swoimi przemyśleniami, a jakoś nie mam serca do tworzenia teraz kolejnych długich opisów tekstowych różnych zjawisk, które mnie otaczają. O czym w logu mówię? W zasadzie o wszystkim - i o Youtube, o dziwnych zasadach tego co można, a czego nie można wrzucać, o studiach.. w zasadzie nawet rozciągnięty wywód mój na temat stanu edukacji i jej rozkładu się tam znalazł. Co jeszcze? Trochę mej historii związanej z rozpoczęciem przygody programistycznej, trochę o perypetiach, których uświadczyłem, jak i wiele anegdot, które rozbijają sens i całość tej wypowiedzi. Fakt faktem wyszedł trochę materiał rozbity i może ciężki do przełknięcia... ale kurcze tak to się dzieje, jak człowiek chce powiedzieć o wszystkim i nagle przypomina sobie o tysiącu innych spraw, które również go gdzieś tam dręczą. Na zakończenie nawet wstawka o rekrutacji prowadzonej przez Electronic Arts się znalazła, więc można rzec, że jest to nagranie o wszystkim i o niczym.

Tak więc jeśli podoba się wam taka forma mych przemyśleń i może jeśli jakimś cudem chcielibyście poznać mą opinię na jakiś konkretny temat, tudzież zagadnienie, to śmiało pytajcie w komentarzach, na facebookach i w ogóle jakkolwiek dacie radę ;]  A ja postaram się wytworzyć (mniej niż bardziej) profesjonalny materialik w jakimś tam stopniu poruszający te wywołane kwestie.

PS mam nadzieję, że się intro podoba :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz